Afspraak maken
Wij werken uitsluitend op afspraak. Voor het maken van een afspraak kunt u bellen met de assistenten. Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Ze is daartoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid van uw klachten. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw gegevens om te gaan.
Meer tijd nodig?
Heeft u meerdere klachten of vragen? Geef het aan bij het maken van de afspraak, dan houden de assistenten daar rekening mee met het plannen van de afspraak.
Visite aanvragen
Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen, dan kan de huisarts u ook thuis bezoeken. De assistente beoordeelt, eventueel samen met de huisarts, of een visite nodig is. Een visite is niet bedoeld voor patiënten die geen tijd of geen vervoer hebben om naar het reguliere spreekuur te komen. Voor het aanvragen van een visite belt u met ons assistententeam.
Afspraak afzeggen
Wanneer u niet in de gelegenheid bent te komen op de afgesproken tijd, dan zegt u de afspraak telefonisch af. Wanneer u zonder bericht niet verschijnt, brengen wij de kosten voor de gereserveerde tijd bij u in rekening. U ontvangt hiervoor van ons een factuur. Deze kosten worden niet door uw zorgverzekeraar vergoed.