Klachtenformulier

Klachtenprocedure in Huisartsenpraktijk Warmond

 Wij doen ons werk met veel enthousiasme en deskundigheid. Toch kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent.  Dat er iets niet goed is gegaan, zowel op medisch als op communicatief gebied.  Wij stellen het op prijs wanneer u dit eerst met ons bespreekt zodat we kunnen proberen dit met u op te lossen en we hiervan kunnen leren.

 Interne klachtenregeling :

Wanneer dit niet lukt kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure binnen onze praktijk. Hieronder ziet u een digitaal klachtenformulier welke u naar ons kan sturen.  In de wachtkamer hangt ook een klachtenformulier. U kunt deze ingevuld aan de assistente geven. De interne klachtencoördinator van onze praktijk is Jojan Froeling.  Er wordt naar gestreefd dat er binnen 2 dagen met u contact wordt gezocht.

Externe klachtenregeling:

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de interne klachtenfunctionaris er niet uit komt, dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de  onafhankelijke geschilleninstantie huisartsenzorg:  Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg(SKGE).  Wij zijn hier sinds 1 januari 2017 bij aangesloten. Meer informatie vindt u op https://www.skge.nl/

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.


Contact

Telefoon 071-3010030
 

Huisartsenpraktijk Warmond

Dorpsstraat 51
2361 AR Warmond
Telefoon:
071-3010030
Fax:
071-3012771
e-mail: info@huisartswarmond.nl
www.huisartsenpraktijkwarmond.nl
Routebeschrijving >

interactie

gezondheids­informatie